poniedziałek, 18 lipca 2016

Wasze twory, czyli o co w tym chodzi?

Już nawet nie pamiętam, kto zaproponował mi, że spróbuje narysować jednego z bohaterów „Bezdomnych”. Pamiętam za to doskonale, że tego rodzaju inicjatywa chodziła za mną od jakiegoś czasu. W ten sposób powstała akcja „Wasze twory”.
Chodziło mi głównie o stworzenie miejsca, w którym osoby nie posiadające bloga, bądź też chcące się zareklamować, mogłyby podzielić się swoją twórczością z większym gronem. Swego czasu sama chętnie korzystałam z podobnego rozwiązania na pewnym blogu, który zniknął z Internatu kilka dobrych lat temu. Wciąż pamiętam, jak bardzo podnosiły mnie na duchu komentarze pod moimi pierwszymi opowiadaniami. Sądzę, że gdyby nie tamten blog, nigdy nie zdecydowałabym się na założenie własnego. Można więc powiedzieć, że moja inicjatywa jest chęcią spłacenia długu względem tamtego bloga.
Udział w akcji może wziąć praktycznie każdy, kto tworzy fanarty i teksty nie tylko związane z „Bezdomnymi”, ale ogólnie z fandomem Harry’ego Pottera. Rysujesz? Piszesz? Masz ochotę stworzyć nowy kawałek zespołu „Rockowe Kociołki”? Chcesz, aby ktoś ocenił Twoją pracę? Pozostaje mi tylko zaprosić do udziału w akcji „Wasze twory”.

Jak wziąć udział w akcji "Wasze twory"?
1. Przede wszystkim, musisz mieć coś, czym chcesz się pochwalić!
2. Swoją pracę wyślij mi w załączniku na maila bezdomniseveritus@gmail.com(w razie konieczności, mój numer gg znajdziesz w zakładce „kontakt” w rozwijanym menu u góry strony). Do pracy możesz dołączyć adres jej tytuł, dedykację, adres swojego bloga, jeśli go prowadzisz. Wszystko, co tylko uznasz za istotne.
3. Praca powinna po jakimś czasie pojawić się na „Bezdomnych”. Długość czekania na opublikowanie zależy od ilości tworów, które znajdę w swojej skrzynce. Zastrzegam jednak, że jeśli dostanę zbyt wiele miniaturek, zacznę publikować je nie na "Bezdomnych", ale na "Intro czyli Chaos Kontrolowany".

Regulamin udziału w akcji "Wasze twory"
1. Fanarty nie powinny przedstawiać nagości, scen nieodpowiednich dla młodszych czytelników, gdyż „Bezdomni” nie posiadają kategorii „+18”.
2. Z tego samego powodu w tekstach nie mogą pojawiać się sceny erotyczne (choć mogę dopuścić slash, w granicach przyzwoitości, oczywiście).
3. Wulgaryzmy, jako nasze dziedzictwo narodowe, mają prawo występować w tekstach. Kto czyta „Bezdomnych” ten wie, że sama często z nich korzystam i nie uważam tego za coś złego.
4. Jeśli Twój fanart lub tekst pojawił się już w jakimś innym miejscu, proszę o podanie linku. Ma to na celu uniknięcie oskarżeń o plagiat.
5. Jeśli prowadzisz bloga i bierzesz udział w akcji "Wasze twory", mile widziane będzie wspomnięcie o tym na owym blogu, jednak w żadnym wypadku tego nie wymagam i nie jest to konieczność. Ot, taka uprzejmość skierowana w moją stronę.

To wszystko, choć nie obiecuję, że z czasem nie pojawią się kolejne podpunkty. Na razie życzę wszystkim zainteresowanym ogromnych pokładów weny.
Allons-y!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz